Łódzkie promuje | Kalejdoskop kulturalny regionu łódzkiego

Łódzkie promuje

Nowa marka województwa łódzkiego łączy promocję regionu z jego atrakcjami. Logo nawiązuje do włókienniczych tradycji nie tylko Łodzi, ale i całego regionu.
Program kreacji i promocji marki województwa łódzkiego na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przygotowała spółka Synergia. Nowa strategia promocyjna ma zostać wdrożona do 2016 roku. - Chcemy, żeby Piotrków, Uniejów, Sieradz i inne miasta regionu promowały województwo Łódzkie, a Łódzkie będzie promowało atrakcje w regionie. Już w tym roku pojawi się oznakowania turystyczne miast i atrakcji. Chodzi o to, żeby jedne miejsca promowały inne – powiedział Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.
Województwo łódzkie składa się z kilku różnych obszarów, które - zdaniem twórców strategii - do tej pory nie identyfikowały się ze sobą i z całym regionem. - Łódzkie nie stworzyło dotąd własnej tożsamości regionalnej, m.in. w wyniku uwarunkowań historycznych. Strategia, która została zaproponowana ma być punktem wyjścia do tworzenia takiej tożsamości – wyjaśnia Grzegorz Kosson ze spółki Synergia.
Marka Łódzkie stawia na oddolne tworzenie tożsamości poprzez integrację mieszkańców i korzystanie z różnorodności regionu.
Projekt zrealizowany został przy dofinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013.

2013

Kategoria

Wiadomości

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celach określonych w Polityce prywatności. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że zostaną one zapisane i przechowywane w pamięci urządzenia za pośrednictwem którego korzystasz z Internetu i będą używane przez nasz serwis w celach określonych powyżej. Jeżeli nie chcesz żeby pliki cookies były zapisywane w pamięci i używane przez nasz serwis, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Akceptuję powyższe